Nabídka zaměstnání
Jsme malý tým s velkým srdcem. Rodin, které potřebují pomoci, je spousta. Pojďte s námi pomáhat a být součástí příběhu nadace Dobrý anděl.
Specialista / specialistka pro sociální sítě a e-shop
Co Vás čeká a nemine:
- příprava a tvorba obsahu pro sociální sítě, PR a marketing - plánování a příprava příspěvků, spolupráce při tvorbě newsletterů, komunikace s rodinami,
- komplexní péče o nadační e-shop od návrhu produktů a jejich propagaci, až po samotnou správu e-shopu a komunikaci se zákazníky,
- kreativní práce při tvorbě a postprodukci videí nejen s rodinami,
- spolupráce na marketingových kampaních a projektech.
Bez čeho se neobejdete:
- zkušenosti se správou sociálních sítí a tvorbou obsahu na ně,
- zkušenosti s natáčením a střihem videí,
- základní znalosti práce s grafickými programy a zkušenosti s tvorbou grafiky pro sociální sítě nebo tiskové materiály,
- zkušenosti se správou e-shopu,
- lásky k českému jazyku, zejména v psané formě,
- odvahy komunikovat a chuti spolupracovat.
Na co se můžete těšit:
- kreativní a smysluplná práce v menším fajn týmu,
- plný pracovní úvazek (skutečně potřebujeme pomoc v plném rozsahu) na dobu určitou – tří let jako zástup za rodičovskou dovolenou,
- útulná kancelář na Praze 5, deset minut od metra Anděl (jediná kancelář nadace),
- podpora ve vzdělávání, účast na workshopech a zajímavých seminářích,
- notebook, telefon, 22 až 25 dnů volna, budget na vzdělávání, klouzavá pracovní doba, možnost homeoffice, občerstvení zdarma, společné a společenské akce, sleva na nadační produkty,
- vzájemná důvěra a podpora.
Dává Vám to vše dohromady smysl?
Pak neváhejte a pošlete nám prostřednictvím Jobs.cz své CV a připojte k němu krátký text, v němž:
- Popíšete vaši pracovní zkušenost (náplň práce), která se podle vás nejvíce shoduje s pozicí, o kterou se v Dobrém andělu ucházíte.
- Napíšete pár slov o sobě, abychom vás lépe poznali.
- Odpovíte na otázku: V čem vidíte rozdíl ve správě sociálních sítí v byznysovém prostředí a neziskovém sektoru?
Kompletní podklady pro výběrové řízení, prosíme, zašlete do 28. února 2025 vč.
Děkujeme. Těšíme se na Vás.