Navzájem si pomáhají, potřebují však i pomoc druhých

Vážné onemocnění dítěte či rodiče změní život celé rodině. K velké psychické zátěži a strachu o zdraví svých blízkých se přidávají i problémy finanční. V tu chvíli podávají pomocnou ruku Dobří andělé.

Letošní, již desátá, kampaň na TV Nova, kterou můžete vidět na svých obrazovkách od poloviny října, poukazuje právě na to, jak onemocnění dítěte nebo rodiče zasáhne i další členy rodiny. Krátké charitativní spoty obsahují reálné výpovědi sourozenců nebo dětí malých i velkých pacientů. Rodiny doplňují také tváře televize - Lucie Borhyová a Rey Koranteng.


TV kampaň 2022

Petr Sýkora

Spoluzakladatel nadace Dobrý anděl

„Přál bych vám být u toho, když letošní spoty vznikaly. Viděli byste to všechno tak říkajíc pokupě – rodiče, děti, štáb, kolegy z TV Nova, děvčata z Dobrého anděla… Atmosféru natáčení jsme se pokusili přenést do spotu s cílem, aby byl jemný a laskavý. Abychom se na něj mohli dívat i v nelehké době. Snažili jsme se ukázat vzájemnou podporu i to, jak moc se ve skutečnosti potřebujeme navzájem. Ukázat, co je v životě opravdu důležité – spojovat.“

Lucie Borhyová

Moderátorka TV Nova a Dobrý anděl

„Pro mě je velmi důležitá transparentnost. Vím, že peníze jdou opravdu tam, kam mají a pomohou těm, kteří to skutečně potřebují. To vše nadace Dobrý anděl splňuje. Sama se o tom můžu každý rok přesvědčit na natáčení spotů, kdy mám možnost se s některými rodinami potkat právě i osobně. To jsou chvíle, které pak mám ještě dlouho v sobě. Taková setkání člověku také připomenou, jaké zbytečnosti občas řešíme.“

TV kampaň 2022
TV kampaň 2022

Rey Koranteng

Moderátor TV Nova a Dobrý anděl

„Už téměř 10 let zasílám pravidelně každý měsíc stejnou částku jako Dobrý anděl. Princip pravidelnosti má velký význam. Vážné onemocnění často vyžaduje dlouhodobou léčbu, a tak je potřeba pacienty průběžně podporovat. Nedovedeme si představit, jak musí být těžké soustředit se na léčbu, když se zároveň strachujete, jestli vystačíte s penězi do dalšího měsíce. Věřím, že každá zaslaná koruna umožní rodinám nalézt alespoň ve finančních věcech trochu klidu. A to je skvělé.“


Nahlédněte do zákulisí


Poděkování

Děkujeme aktérům spotů, kteří s námi strávili natáčecí den, aby přiblížili díky svým zkušenostem potřebu pomoci rodinám s vážným onemocněním. Díky patří také rodinám, jež trpělivě vyčkávaly a souhlasily s tím, že je můžeme kontaktovat a pozvat je na natáčení v případě nouze na poslední chvíli. Za skvělou spolupráci patří jako již poněkolikáté poděkování Lucii Borhyové a Reyi Korantengovi.

Hlavním partnerem kampaně je TV Nova a tým Stink Films, který spoty produkoval, pod vedením Kláry Králíčkové a Dominiky Tapajčíkové. Natáčení pak proběhlo pod taktovkou režiséra a kameramana Michaela Baumbrucka. Dokument o nadaci a doprovodné fotografie vytvořila Ester Horovičová, o fotografie na vizuály se postaral Ivan Kašša.

Postprodukci spotů zajistili v PFX pod vedením Blanky Nájemníkové a Tomáše Brože, o zvukovou postprodukci se postaralo studio Parlay. Střihu spotů se věnoval Filip De Pina. Filmařskou techniku zapůjčil Jindřich Čipera z Vantage film. Se světly pomohli Roman Vítek a Jirka Vrána ze Switch off, s hudbou pak František Fišer z Hudební banky. Děkujeme i všem ostatním ze štábu.

Nesmíme zapomenout také na rodiny, které se účastnily natáčení Snídaně s Novou a dalších reportáží v rámci kampaně.

S podporou kampaně pomáhají i další mediální partneři, jimž bychom chtěli také poděkovat. Děkujeme také všem ostatním, kteří se na celé kampani podíleli.

TV kampaň 2022 Děkujeme!