Nadace Dobrý anděl získala ocenění Honorary Superbrand 2016
23.9.2016, Andělský blog, O Dobrém andělovi, Pod pokličkouTitul Superbrands je udílen značkám, které vzejdou ze spotřebitelského průzkumu agentury GfK. Závěrečný výběr vítězných značek určuje odborná komise složená z profesionálů z oblasti byznysu, komunikace, marketingu, médií a marketingového výzkumu. Zohledňuje kritéria, jakými jsou známost, budování značky, inovace či prestiž.
![superbrands_prevzeti](https://www.dobryandel.cz/wp-content/uploads/2016/09/Superbrands_prevzeti.jpg)
Výkonná ředitelka Šárka Procházková přebírá ocenění Honorary Superbrand
„Honorary Superbrand si velmi vážíme. Je oceněním také všem společnostem, které nám pomáhají nadaci rozvíjet, ale i Dobrých andělům za finanční podporu rodin s dětmi. Děkujeme,“ reagovala na udělení titulu Šárka Procházková, výkonná ředitelka nadace Dobrý anděl.
Systém pomoci nadace Dobrý anděl umožňuje několika desetitisícům dárců pravidelně pomáhat více než 2 300 rodinám s dětmi v tíživé situaci. Každý dárce, Dobrý anděl, vidí konkrétní příběhy rodin, které zasáhla vážná nemoc. Provozní náklady nadace jsou hrazeny jejími spoluzakladateli a dalšími filantropy, aby příspěvky dárců mohly být odevzdávány do posledního haléře.
![superbrands_cena](https://www.dobryandel.cz/wp-content/uploads/2016/09/Superbrands_cena.jpg)
Výkonná ředitelka Šárka Procházková a marketingová manažerka Dobrého anděla Markéta Křížová s oceněním